آپ ملازمتیں چھوڑ




آپ ملازمتیں چھوڑ آپ ملازمتیں چھوڑ ایک اور مفت بائنری اختیارات ٹریڈنگ نظام ہے. وہ صرف تاجر حاصل کرنے کے لئے ان کی اپنی جیب سے باہر دور ہزار ڈالر دے رہے ہیں کہ اس سافٹ ویئر کا دعوی کے ڈویلپرز کو ان کے نظام کام کرتا ہے ثابت کرنے کے لئے سو فیصد خطرہ مفت شروع. مجھے یہ ایک ہزار ڈالر تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں کہیں اس ویب سائٹ پر وقت کی ایک بہت خرچ کیا لیکن ہے. آج میں ایک کا جائزہ لینے کے فراہم کرنے اور آپ کو اس سافٹ ویئر بائنری پر اپنے خیالات بتانے جائے گا. آپ نوکریاں جائزہ چھوڑو صفحے دوسروں سے تھوڑا مختلف نظر آتے ہیں کر سکتے ہیں بائنری کے اختیارات کے نظام مختلف نہیں ہے آپ ملازمتیں چھوڑ. صفحہ ایک یوٹیوب ویڈیو اب ایکٹ مارکیٹنگ جملے کے ایک جوڑے اور ایک ای میل سکریپشن فارم پر مشتمل ہے. میں نے جلدی سے اس سے زیادہ معلومات کے ساتھ مجھے فراہم کرے گا تو دیکھنے کے لئے ویب سائٹ پر 6 1/2 منٹ کی ویڈیو کے ذریعے جانے کا فیصلہ کیا. افسوس کی بات ہے، یہ بالکل کچھ نہیں کے ساتھ مجھے فراہم کی. ویڈیو واقعی ایک سلائڈ شو میں ایک ساتھ چسپاں تصاویر کی ایک مٹھی بھر ہے اور بالکل حکمت عملی یا اصل وقت کے نتائج کی کوئی بحث نہیں ہے. آپ ملازمتیں چھوڑ جیسے میں ایک بائنری اختیارات کی مصنوعات کے ساتھ تھوڑی دیر میں ایک بار ہر ایسا کچھ نہیں ہے. میں نے ان کے نام نہاد تاجروں کی تصاویر میں سے ایک لے اور میں یہ حقیقی ہے یا نہیں دیکھنے کے لئے گوگل تصاویر میں ڈال. یہ میرے منٹ کے صرف ایک جوڑے لیا اور فوری طور پر میں یہ واقعی حقیقی تعریف ہے یا نہیں تو مجھے حیرت ہے جس میں صرف ایک اسٹاک تصویر تھی پتہ چلا کہ. مجھے شرم کیمرے ہیں اور T انٹرنیٹ پر ان کی تصاویر ڈال کرنا چاہتے ہیں ڈان اور تو میں نے اس سے ہمدردی ہوں بہت سے لوگوں کو سمجھتا ہوں لیکن میں نے بھی بہت شبہ ہوں. ان کی ویب سائٹ پر اور istock تصویر پر ان کی تعریف کی ایک تصویر. آج میں کسی بھی بائنری آج پڑھنے کے لئے بائنری کے اختیارات سافٹ ویئر آپ ملازمتیں چھوڑ سفارش نہیں کیا جائے گا. مجھے سچ ٹی سے پہلے ناکام رہے ہیں کہ دوسرے مفت بائنری نظام کی کسی بھی کے علاوہ کھڑے کر دیتا ہے کہ اس ویب سائٹ پر کسی بھی چیز کو دیکھنے کے ڈان. یہ میں نے اس جائزے تم نے درست فیصلہ ہے اور آپ کو بائنری کے اختیارات میں مدد کی ضرورت ہے ویب سائٹ کے سب سے اوپر جان پوچھیں پر کلک کریں اور مجھے ایک ذاتی ای میل بھیجیں براہ مہربانی مدد کی ہے امید ہے، کہا جا رہا ہے. میں مدد کرنے کے ہمیشہ کے ارد گرد ہوں اور میں آپ کے ساتھ بات کرنے کے شوقین ہیں.